sobota, 25 stycznia 2014

Szybka partyjka



Utytułowany szachista, norweg Magnus Carlsen wygrał partię w szachy z najbogatszym człowiekiem świata Bill'em Gates'em. Należy dodać, że temu młodemu graczu wystarczyło 62 sekundy( ruchy zajęły mu tylko 12 sekund )
Bogacz myślał i myślał, ale nic mu to nie dało. Zawodnik z Półwyspu Skandynawskiego jakby miał zaplanowane ruchy i wykuł się ich na " blachę " .
Sam jak oglądałem ten pojedynek byłem lekko zszokowany.
Zapomniałem dodać, że zawodnicy grali na czas. Norweg miał tylko 30 sekund, a Bill 120 s. Osobiście bardzo lubię tą grę planszową. I jak tylko mam wolny czas, gram przez internet z zawodnikami z całego świata. Musze przyznać, że nie jest tak łatwo.
Ale ja wole przegrać z trudnym rywalem niż wygrać z łatwym.
Trudno się dziwić, że Gates przegrał, miał przed sobą nie łatwy orzech do zgryzienia.
Przeciwnik jego, w wieku czternastu lat dostał tytuł arcymistrza.


Tutaj na dole załączam przebieg partii. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz