sobota, 10 maja 2014

Brazylia wita czyli wstęp do Mundialu 2014

No cóż, takie wydarzenie zdarza się raz na cztery lata. Nie można przejść przez nie obojętnie. Jedno zdanie nic nie wskóra. Dla największych maniaków, fanatyków i kibiców piłki nożnej to najważniejsza impreza, przy której trzeba się zatrzymać na dłużej. Rozpoczyna się 12 czerwca, a kończy 13 lecz lipca. To będzie nie zapomniany miesiąc z dawką adrenaliny i emocji. Nie zabraknie pięknych goli, sytuacji oraz meczy na najwyższym poziomie. W grze pozostały tylko 32 drużyny i to właśnie na nich będzie zwrócony cały świat. Pamiętam, jak byłem jeszcze młody odbywały się MŚ w 2002r. Nawet jak jeszcze nie byłem tak bardzo zafascynowany futbolem, to nie musiałem się pytać rodziców, dlaczego na klatce schodowej takie hałasy, okrzyki i radość na ulicy. Mistrzostwa nie były nawet w Polsce, a czuło się, że mecze rozgrywane są kilka kilometrów od domu. Wtedy jeszcze liczyły się najbardziej umiejętności, a teraz niestety kasa, kasa i jeszcze raz kasa. Powstają to coraz to nowsze stadiony, które wzbudzają respect. Olbrzymy, w których nie widać końca. Jestem ciekawy jak zawodnikom będzie się grało na tak pięknych budowlach wartych miliony. Trawka zieloniutka, równo przycięta, piłka sama będzie chciała się po niej turlać. Ale do happyendu trzeba jeszcze poczekać. Na głównym zegarze odliczającym czas pozostało niecałe 33 dni. Z jednej strony tak dużo, a z drugiej tak mało.
Jak wiecie mój blog, był założony m.in z myślą o największych imprezach sportowych. Nie bójcie się - wiedzy wam nie zabraknie. Będziecie mieć ją pod sam czubek włosów. Zaczynam o Brazylii może trochę za wcześnie, ale chciałbym się wyrobić na czas. Mój cykl o Mundialu nazwałem THIS IS BRAZIL,a w tle pojawiło się już najpopularniejszy  krajobraz tego państwa. Jesteście gotowi rozpocząć to razem ze mną? Wiecie jaka stawka wchodzi w grę? Na moim blogu nie będzie o MŚ z pięć, siedem postów o tym jak na innych imprezach. Będzie o wiele, o wiele więcej. A co przed nami? O czym się tutaj dowiedzie?
Na pewno( posty nie będą po kolei, jak tu niżej wymienione):
- Historia Mistrzostw Świata w pigułce
- Zajrzymy na wszystkie stadiony, i bacznie się im przyjrzymy...
- Będzie również co nie co o wszystkich drużynach. O gwiazdach, i nie tylko...
-  terminarz - bez niego ani rusz
- ciekawostki i wiele wiele innych informacji, których nie możesz przegapić...
To tylko niektóre rzeczy, które się tutaj pojawią. Oczywiście podczas Mundialu będę starał się być na bieżąco, ale wszystkiego i tak na pewno nie zrobię. Pożyjemy, zobaczymy. 

Kiedy rozpoczyna się cykl THIS IS BRAZIL?
Do końca jeszcze nie jestem pewien, na pewno w przyszłym tygodniu lub wcześniej. Zależy czy starczy mi czasu...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz